Good Ads Here

Tuesday 7 January 2014

SISTEM ABP26 MASYUKK!!


SISTEM ABP26 (NETWORKING)

Assalam..Saya Taukeh Eddy Marchelo atau Taukeh ..
 Anda berminat untuk join sistem ABP26 yang HEBAT di abad ini?? Mesti anda tertanya2, kenapa ianya HEBAT??? Ini kerana sistem ABP26 ini dianggotai oleh orang2 yang HEBAT dan saya akan membimbing anda sehingga berjaya seperti saya dan rakan2 yang lain, Produk ABP26 adalah produk yang BERKUALITI, BERKESAN, diluluskan oleh KKM dan sememangnya HALAL. Ok, Taukeh akan INTRO tentang ABP26 ini..

 ●Info tentang ABP26
 ABP26 ini adalah nama singkatan yang diberikan kepada produk-produk yang melambangkan kesihatan, kecantikkan dan juga kecergasan. ABP itu sendiri adalah nama singkatan kepada Aura Beauty Perfect. Nombor 26 itu pula adalah angka yang digemari oleh Pengasas produk ini iaitu Dato Dr Zach.

 Produk utama kami adalah Aura Beauty Perfect Premium dan mempunyai (DUA) pilihan yang berbeza iaitu (Botol MERAH) direka khas untuk kaum WANITA yang BERKHAHWIN sahaja kerana kandungannya plus MANJAKANI, LOBATA dan khasiat UTAMANYA sungguh HEBAT untuk menyelesaikan masalah DALAMAN wanita dan mengeratkan SIRATULRAHIM suami isteri, Untuk (Botol PURPLE, UNISEX) direka khas untuk kaum WANITA yang BELUM BERKAHWIN dan kaum ADAM samada yang BERKAHWIN atau BELUM BERKAHWIN, KHASIATNYA~memperbaiki kulit yang bermasalah,memberi tenaga sepanjang hari,anti penuaan,slimming,mencerahkan kulit(pinky) secara perlahan2 dan banyak lagi . Produk ABP26 mempunyai Khasiat yang banyak sehingga mendorong golongan ARTIS sendiri menggunakan dan mengamalkan. Ia merupakan minuman yang berasaskan jus dah herba.

 Selain produk Aura Beauty Perfect Premium sebagai keutamaan syarikat, kami juga mempunyai 2 produk lain lagi iaitu Aura Slimming Miracle dan Triple L. Apa itu Aura Slimming Miracle?

 Aura Slimming Miracle adalah produk baru keluaran syarikat dan pertama di Malaysia yang menghasilkan produk ini. Ini kerana bukan seperti produk slimming lain yang ada dipasaran, produk ini memerlukan anda untuk mencium bau yang dihasilkan dari dalam botol Aura Slimming Miracle dan seterusnya membuat anda hilang selera makan. HEBAT kan?

 Ada satu lagi produk yang akan menarik kaum LELAKI untuk membeli iaitu TRIPLE L, Ubat Kuat Lelaki Abad Ini. Saya panggil abad ini kerana formula yang dihasilkan hasil penemuaan kajian yg dilakukan di UAE dan seterusnya ramuan ini dicipta untuk menepati keperluan lelaki. Apa yang menarik tentang TRIPLE L ??? Ini kerana ia mempunyai fungsi 6 dalam 1. Membesarkan 'barang', Memanjangkan 'barang' ,Membuat anda tahan lama, Nafsu semakin kuat, Kepuasan maksimum dan paling penting tiada kesan sampingan... HEBAT kan.

 ◆Sistem yang hebat ini mempunyai 4 package iaitu:

 ●Package ENTREPRENEUR- RM280 dpt barang 1+1. (Max income/day RM560)
 ●Package CORPORATE- RM 840 dapat barang 3+3. (Max income/day RM1680)
 ●Package MILLIONARE- RM1960 dapat barang 7+7. ((Max income/day RM3920)
 ●Package BILLIONARE- RM4200 dapat barang 15+15. ((Max income/day RM8400)

 Cth: Killer Produk: A (15 jar ABP 26 Men @ Women) + B ( 15 kotak Triple L @ Slimming Miracle perfume)

 Ada byk lg bonus lain seperti: Sponsor Bonus (20%), Register Bonus (5%), Pairing Bonus (10%), Matching Bonus (L1-L8, 30%-10%), Unilevel Bonus, Group Bonus (sepasang RM28), CTO bonus 5%-300% (RM12,600 lebih), etc.

 Reserve point /Redeem Point boleh redeem kete Lamborgini, Rumah Banglo, Barang Kemas, Bar Emas Package Umrah, Package Percutian dan seribu satu mcm lagi. Lagi tinggi package anda ambil, lagi besar bonus syarikat bayar.

 Ini Website Syarikat:
http://abp26int.com/
 Log in Sistem ABP26:
http://abp26int.com/member_login.php

 Kita Ada Coaching Class Setiap Hari Rabu 9 mlm di HQ Shah Alam, Alamat spt Dibawah:
 B-2-1 Jln serai Wangi 16/G alam avenue sect16 40200 Shah Alam, Selangor

 Rebutlah peluang yg terawal, Taukeh sponsor ramai prospek bawah kaki kiri anda, nnt bila ada prospek baru register, anda hanya perlu cari kaki kanan sahaja untuk gerakkan bonus, lg ramai anda cari lg bgus.

 If interested, Kindly please make a payment to my:
 CIMB
 0311-0017841-52-3
 Or
 MAYBANK
 512147509357
 NIK MD AZUADI NIK DAUD
 0126740194


REDEMPTION 


PACKAGE SERENDAH RM280


BERSAMA PROSPEK DAN JUGA LEADER SARAWAK

INCOME HARIAN MENCECAH RM8400 SEHARI


TESTIMONI DAN JUGA PENGGUNA ABP26 AURA PREMIUM
TESTIMONI TRIPLE L


CONTACT TAUKEH 0126740194 FOR DETAIL

No comments:

Post a Comment