Good Ads Here

PILL AND SUPPLEMENTS


GLUTAKING ADVANCE improved Ingredients

 GLUTAKING ADVANCE RM150 sebotol (60 Capsule), 2 BOTOL RM280, 3 BOTOL RM400, Free Sheishedo Mask Black & White, FREE Postage.

PROMO ke-2
Set Combo Glutaking Advance + Set skin care Collagen Plus Vit E (ade facial soap, krim siang & Malam) Just RM180, Free Sheishedo Mask Black & White, FREE Postage. 

Bahan aktif tambahan dlm Glutaking Advance adalah Extrak buah Acai Berry- merupakan buah no. 1 dalam kategori 'Superfruit'. Selain itu ia juga buah anti oksidan terunggul, Acai berry memiliki sifat gizi dan secara alamai kaya dgn:

1) Lemak Omega (Jenis yg baik, tidak seperti lemak yg ditemui dalam makanan segera)
2) Asid Amino.
3) Elektrolit.
4) Protein.
5) Vitamin A, B1 dan E.
6) Anthocyanin.

Antara Bahan aktif lain di dlm Glutaking Advance.

ASTAXANTHIN: Adalah penemuan anti oksida terbaru ahli-ahlu sains abad ini. Astaxanthin berpotensi menjadi sumber terbaik, terkuat dan unik untuk kesihatan tubuh manusia dan 300 x Vitamin C.

ADD My FB: Taukeh Eddy Marchelo II or Whatapp 0126740194 for Order

BEAU X10 (COLLAGEN STEM CELL) BSY KOREAN FORMULA, <500 DALTON
  
 
 BEAU X10 (Collagen Stem Sell) BSY
Korean Formula, <500 dalton size

1 BOX (10 sachet, 5g /sachet) RM130
If 2 BOX RM250
3 BOX RM340
INCLUDING Postage
(FREE sheishedo mask, Sabun susu beras 3 in 1 & Free postage for purchase RM150 & Above)

Ingredient:
Premium hydrolysed marine collagen, molecule size <500 dalton are 10x easily absorbed and utilised by human body.
Made of 100% natural ingredients, specific for all Asian Skin Types.
L-Glutathione, apple stem sell, berries are potents antioxidans to boost our body immune system,

Direction of Use:
Mix 1 sachet with 100ml of cool water, stir & drink immediately. For better result twice dayly. 

Iffective in just 3 days, U can feel the different, in just few days,,

Certificate: HALAL, BIONEXUS status, GMP, 100% Natural, HACCP

Wanna Order, just inbox or whatapp 0126740194


ROSINA COLLAGEN MALAYSIA









ROSINA COLLAGEN (JAPANESE TECHNOLOGY & INGREDIENTS)
Beauty Secrets of Celebrities.

PRICE RM200

1 BOTTLE CONTAIN 60 TABLET FOR 2 MONTHS

EFFECT IN JUST 10 DAYS
Rehabilitation of the existing governance skin soft, smooth skin pores look smaller noticeably lighter skin black quickly. Raw materials imported from Japan. Skin become more radiance, fair, flawless, acne and scar will be reduce, skin more healthier and smooth

MAIN INGREDIENTS:
Rosina Collagen Collagen is a "tri-peptide" + vitC + vitB3 + acerola cherry + Q10. Can be absorbed at the same three molecules (collagen are absorbed by one molecule) is seen within 3-5 days it will repair collagen.

Awards:
-"Excellent Factory Award" from Ministry of Public Health, Thailand
-Good Manufacture Practice (GMP) from TQCSI
-ISO 9001:2008
Food & Drug Administration NO. 12-1-09448-1-0314

Direction:
Take 1 capsule per day before bedtime. please avoid Caffeine and Carbonate Drink, Drink a lot of water,,

DETAIL ABOUT ROSINA COLLAGEN:

Collagen is a type of protein. Fibrous in nature, it connects and supports other bodily tissues, such as skin, bone, tendons, muscles, and cartilage. It also supports the internal organs and is even present in teeth. There are more than 25 types of collagens that naturally occur in the body.

Collagen is one of the most plentiful proteins present in the bodies of mammals, including humans. In fact, it makes up about 25 percent of the total amount of proteins in the body. Some people refer to collagen as the glue that holds the body together. Without it, the body would, quite literally, fall apart.

Rosina Collagen Beauty Secrets of Celebrities. I already have the most collagen "tri-peptide" of Japan absorbed faster collagen up to 3 times the skin whitening skin wrinkles fade noticeably review, 1 tablet. the empty stomach three times.

Rosina Collagen collagen is a "tri-peptide" + vitC + vitB3 + acerola cherry + Q10. Can be absorbed at the same three molecules (collagen are absorbed by one molecule) is seen within 3-5 days it will repair collagen. Rehabilitation of the existing governance skin soft, smooth skin pores look smaller noticeably lighter skin black quickly. Raw materials imported from Japan.

ROSINA COLLAGEN Collagen quality. We have carefully selected raw materials. "Quality" of the manufacturer. Rosina Collagen of the collagen material used to produce the collagen tri-peptides with. "License" only by-product is a product Rosina Collagen collagen only in Thailand. The Bold and the high cost of raw materials. Are produced as a supplement to all customers who have eaten.
Including manufacturing, filling and packaging of Rosina Collagen has been "very positive" by the Ministry of Health, awarded the Good Manufacturing Practice (GMP) from the TQCSI International (Group) Pty Ltd and ISO 9001:2008 in order to confirm the quality. From raw materials. Processing and packing.


AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400,000MG


 AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400,000MG

Price: RM140 / Jar
FREE: SHAKER + MASK + POSTAGE

PRODUK PENCERAHAN KULIT YANG PERTAMA DI MALAYSIA MENGGABUNGKAN 3 STEM SEL DARI TOMATO, APPLE & ROSELLE BERSAMA GLUTATHIONE DAN TILAPIA KOLAGEN

Produk pencerahan kulit yang harus dicuba, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. Satu-satunya produk keluaran Malaysia yang menggunakan teknologi stem sel hasil gabungan 3 jenis tumbuhan/buah - tomato, epal dan roselle serta ditambah dengan kehebatan lain, L-glutathione dan kolagen ikan talapia!

Dengan ramuan berkualiti premium yang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel-sel kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata.

FORMULA LENGKAP
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, mengurangkan radang serta berupaya memulihkan sel tisu.

RASA YANG LAZAT
Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan
khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.

TANPA BAHAN TAMBAHAN
100 % semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS.


KEISTIMEWAAN AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400,000MG
- memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah
- menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab
- mengurangi kedutan dan garis2 halus
- mengecilkan pori2 kulit
- menguat dan mencantikkan kuku dan rambut
- meningkatkan sistem imunisasi badan
- mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
- mengatasi masalah jerawat dan jeragat
- mengurangi sakit radang/sendi
- mengandungi prebiotik dan 3 kali stem sel
- sesuai untuk ibu hamil dan menyusui bayi
- membekalkan tenaga optimum sepanjang hari
- mengurangi kolesterol
- menghapuskan parut, tumit merekah dan selulit
- meningkatkan kualiti tidur
- sesuai untuk lelaki dan wanita 


CARA MINUM AURAWHITE:

1. CAMPURKAN 2 scoop AURAWHITE bersama 120ml air sejuk atau air masak juga boleh menggunakan jus buah-buahan kesukaaan
 . 
Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang

2.kemudian goncangkan shaker tersebut dan sedia utk diminum 

3. Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.


4. WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas. 


5. Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong 
krn memudahkan nutrisi utk menyerap kedalam tubuh. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)

** ATAU BOLEH AMBIL 1 SCOOP, 2 KALI SEHARI SEMASA PERUT KOSONG, IKUT KEMAMPUAN MASING2...KEMAMPUAN DR SEGI KEWANGAN
2 SCOOP 2 KALI SEHARI SURE LG CEPAT HASILNYA...

** Period stop minum..Hari ke 4 period blh mula minum..
Untuk preggy mum 4 bulan ke atas dh blh mula minum Aurawhite
** Selepas pengambilan Aurawhite elakkn minum minuman yang mengandungi Kafein dan Berkarbonat

Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna:

a). 1 jar tu brapa gram? Tulis 500gm, tp kenapa isi ia 400,000mg?

- Sebab ia termasuk berat jar/bekas ia.. isi kandungan memang 400gm=400,000mg
b). 1 jar tahan brapa lama?

- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)
c). Rasa ia macam mana ye?

- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..
d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..

- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..
e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?

- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..
f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?

- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..
g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?

- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit. 
h). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?
- Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari.. proses penuaan juga berlaku setiap saat. Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan.. Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia.. Contoh mudah, kita nak bersih dan segar mestilah mandi setiap hari.. Apa jadi jika sehari tak mandi atau seminggu, apa lagi jika sebulan tak mandi?

No comments:

Post a Comment

Post a Comment